25. října 2022
Kategorie: Tipy a PR

Vyplatí se objednat si firemní kalendář? Rozhodně ano!

Firemní kalendář. Má ještě v dnešní době své místo nebo se jedná o přežitek? Nehledě na pokrok v moderních technologiích stále hraje hlavní roli v organizování času. Navíc je ideálním dárkem pro obchodní partnery a zákazníky, kteří docení užitečnost a jeho praktickou funkci. Kalendář je totiž v dnešní hektické době spojencem úplně každého už od základní školy. Je průvodcem po celý následující rok a je věrným parťákem, který upozorňuje na veškeré důležité události nebo významné akce. Proč by firemní kalendáře nebo diáře neměly chybět v reklamním portfoliu všech společností?

Stále po ruce a celý rok na očích

Jednorázový reklamní předmět nebo prospekt? Firemní kalendář nabízí možnost prezentovat danou společnost po celý rok, po dlouhých 365 dnů, což žádný jiný marketingový předmět jednoduše nedokáže. Firemní kalendář, nebo též diář ve formě sešitku nebo knížečky, je praktickým prostředkem a každodenním parťákem v práci i ve volném čase, který je dotyčnému nablízku na pracovním stole nebo na zdi místnosti. Důležité je, že je stále na očích, a to po celý rok. Jedná se tedy o jeden z nejefektivnějších nástrojů, jak zůstat v kontaktu s obchodními partnery nebo udržet spojení s věrnými zákazníky. Neméně důležité je, že obsah si může daná firma zvolit podle svého zaměření.

Personalizovaný obsah pro hlubší spolupráci

Zvířata, památky nebo krajina? Nástěnné kalendáře mají různou podobu. Firemní kalendáře mohou prohlubovat spolupráci díky personalizovanému obsahu, který je šitý na míru oblasti, ve které se daný subjekt pohybuje. Obdobně lze vhodně cílit na zákazníky pomocí diářů, které neskrývají jen data se jmény oslavenců, ale další možné formy spolupráce, které vybraná společnost nabízí svým věrným klientům. Typicky firma zabývající se výrobou zahrádkářského zboží nebo semen může do svého diáře zahrnout informace o době výsadby jednotlivých produktů nebo jednotlivých zahrádkářských pracích, které je nutné provést spolu s odkazem na konkrétní zboží nebo výrobky.

Velikost a výroba na přání zákazníka

Kromě zmíněného obsahu je neskonalou výhodou tisku kalendáře možnost ovlivnit jeho vzhled od začátku do konce. Od výběru požadovaného rozměru, personalizace až po výběr papíru, který se k výrobě firemního kalendáře použije. A co teprve grafická stránka? Firemní předměty musí oslovit i s ohledem na nejnovější trendy, které jdou neustále dopředu. K tomu se nesmí zapomenout, že firemní kalendář nebo diář musí porazit svou originalitou digitální alternativy, které se nabízejí uživatelům v moderních zařízeních, v chytrých telefonech nebo v noteboocích. Jenže papír je prostě tradiční médium, které moc porazit digitální svět má, stačí se jen svěřit do rukou správných odborníků, kteří mají s výrobou reklamních předmětů mnohaleté zkušenosti.

Zaujal vás článek? Sdílejte jej přátelům: