Elektronický obchod, známý jako e-commerce, začal svůj vývoj už v 90. letech minulého století a dnes se podílí na téměř 20 % celosvětového maloobchodního obratu. Tento růst přináší do našeho každodenního života množství obchodních zkratek, které jsou běžně využívány
V hlubinách lidské psychiky se skrývají archetypy – univerzální symboly a vzorce chování, které ovlivňují naše vnímání světa a rozhodování. V marketingu a prodeji se archetypy stávají mocným nástrojem pro ovlivňování emocí a budování silných značek.
V e-mail marketingu se léta traduje dogma, že pro dosažení perfektní doručitelnosti je nutné používat dedikované IP adresy. Ve skutečnosti se ale jedná o zastaralý koncept, který spíše škodí, než prospívá. Pojďme si rozkrýt, proč dedikované IP adresy nejsou
Doprava zdarma je v České republice fenoménem. Podle průzkumu Asociace pro elektronickou komerci z roku 2023 ji za klíčový faktor při nákupu online označilo 82 % respondentů. Pro srovnání, v sousedním Německu je to „pouze“ 75 %. Češi jsou
Ambasador značky je osoba, která reprezentuje a propaguje značku, produkt nebo službu. Tito jednotlivci jsou vybíráni na základě své schopnosti ovlivnit ostatní a mít tak pozitivní dopad na povědomí o značce a její přijetí trhem. Proč by měly firmy
Marketingové strategie se neustále vyvíjejí a adaptují na proměnlivé chování spotřebitelů a technologický pokrok. V tomto proudu inovací vyniká buzzmarketing jako přístup, který přesahuje tradiční reklamní techniky a zaměřuje se na generování ‚buzzu‘ – neboli široké diskuse – okolo
Remarketing je v dnešní digitální éře nezbytným nástrojem pro každého marketéra. Jeho kouzlo spočívá v možnosti znovu oslovit návštěvníky vašeho webu nebo uživatele vaší aplikace, kteří se z nějakého důvodu rozhodli neuskutečnit kýženou akci, ať už šlo o nákup
V dnešním rychle se měnícím světě marketingu je důležité mít nejen kreativní a schopný tým, ale také umět tento tým efektivně řídit. V tomto článku se podíváme na osvědčené metody a strategie, které vám pomohou vést váš marketingový tým
Marketingové texty jsou klíčovým nástrojem pro každého podnikatele. Správně napsané a poutavé texty mohou přilákat nové zákazníky, zvýšit prodeje a posílit značku. V tomto článku si představíme sedm osvědčených tipů, které vám pomohou psát marketingové texty, jež osloví vaše