Marketing

Remarketing: Co to je a jak jej využít?

21. února 2024

Remarketing je v dnešní digitální éře nezbytným nástrojem pro každého marketéra. Jeho kouzlo spočívá v možnosti znovu oslovit návštěvníky vašeho webu nebo uživatele vaší aplikace, kteří se z nějakého důvodu rozhodli neuskutečnit kýženou akci, ať už šlo o nákup

Jak úspěšně a efektivně řídit marketingový tým

29. listopadu 2023

V dnešním rychle se měnícím světě marketingu je důležité mít nejen kreativní a schopný tým, ale také umět tento tým efektivně řídit. V tomto článku se podíváme na osvědčené metody a strategie, které vám pomohou vést váš marketingový tým

Co znamená anti-bias přístup v HR marketingu?

09. října 2023

Hledáte způsob, jak zaujmout talenty a vyhnout se nepříjemným překvapením ve vašem týmu? „Anti-bias přístup“ v HR marketingu může být klíčem k úspěchu. Přečtěte si náš průvodce a dozvíte se, jak funguje a jak ho začlenit do vaší strategie.

Co je Blue Monday a jak ho využít v marketingu?

10. února 2023

Třetímu pondělí v lednu se každoročně přezdívá Blue Monday. Říká se, že jde o nejdepresivnější den v roce. Mnoho lidí si myslí, že jde jen o marketingový fenomén, ale není to tak. Dobrá zpráva je, že ho mnoho lidí