Marketing

Jak vytvořit efektivní a atraktivní vánoční newsletter?

04. prosince 2024

Vánoční sezóna je příležitostí, jak posílit vztah se zákazníky a zvýšit jejich loajalitu. Sváteční newsletter je ideálním nástrojem, jak komunikovat s klienty a přinést jim nejen užitečné informace, ale i nádech vánoční atmosféry. V tomto článku vám nabídneme několik

Uživatelský výzkum: Nezbytný nástroj pro pochopení potřeb vašich...

11. září 2024

Uživatelský výzkum je nezbytným nástrojem pro každou společnost, která chce nabízet produkty a služby, jež skutečně odpovídají potřebám a očekáváním zákazníků. Jeho cílem je získat hluboké porozumění chování, potřeb a motivací uživatelů. Při správném provedení může uživatelský výzkum přinést

SEO nebo PPC? Jak se vyznat v e-commerce zkratkách

09. srpna 2024

Elektronický obchod, známý jako e-commerce, začal svůj vývoj už v 90. letech minulého století a dnes se podílí na téměř 20 % celosvětového maloobchodního obratu. Tento růst přináší do našeho každodenního života množství obchodních zkratek, které jsou běžně využívány

Mýtus dedikovaných IP adres pro e-mailový marketing

10. července 2024

V e-mail marketingu se léta traduje dogma, že pro dosažení perfektní doručitelnosti je nutné používat dedikované IP adresy. Ve skutečnosti se ale jedná o zastaralý koncept, který spíše škodí, než prospívá. Pojďme si rozkrýt, proč dedikované IP adresy nejsou