17. dubna 2022
Kategorie: Tipy a PR

Emirates spustí své vlastní NFT tokeny a unikátní zážitky v metaverzu

Emirates již brzy pro své zákazníky a zaměstnance spustí unikátní tokeny a další jedinečné zážitky v otevřeném virtuálním světě metaverzum.

Aerolinka známá pro své inovativní produkty a služby dnes představila své plány spustit pod svou značkou digitální zážitky v oblasti metaverse a novou nabídku sběratelských a užitkových tokenů. První projekty jsou již na cestě, jejich spuštění se očekává v nadcházejících měsících.

Emirates také oznámila, že její pavilon na světové výstavě Expo 2020 bude přebudován na centrum inovací. Na jeho rozvoji se budou podílet talentovaní odborníci z celého světa s cílem realizovat nejrůznější projekty v oblasti inovací včetně světa metaverse, unikátních tokenů a Web3.

Digitální ekonomika

Dubaj a Spojené arabské emiráty jsou velkými fanoušky a podporovateli digitální ekonomiky. Máme jasnou vizi, která je realizována praktickými kroky a zaváděním odpovídajícího regulatorního prostředí, zejména pak v oblastech virtuálních aktiv, umělé inteligence a ochrany dat,“ řekl Jeho výsost šejk Ahmed bin Saeed Al Maktoum, předseda představenstva a generální ředitel Emirates Group.

Emirates vždy využívala pokročilé technologie ke zefektivnění obchodních procesů, zlepšení nabídky pro zákazníky a obohacení dovedností a zkušeností zaměstnanců. Digitální pokrok chceme využívat i do budoucna a plánujeme jej podpořit i významnými investicemi. Naším cílem je vyvinout takové produkty a služby využívající pokročilé technologie, které přinesou odpovídající výnosy, vyšší obchodní efektivitu a vytvoří novou zkušenost pro naše zákazníky.

Přebudování našeho pavilonu z výstavy Expo 2020 na nové centrum špičkových inovací tak zapadá do této strategie, která zároveň odráží i vizi Spojených arabských emirátů o digitální ekonomice.

Emirates pokračuje ve spolupráci s řadou partnerů v oblasti rozvoje Web3 strategie a pro projekty v této oblasti nabírá další experty.

VR aplikace a 3D pohled

Společnost představila vybrané digitální projekty již v minulosti. Před více než pěti lety na svých webových stránkách a aplikaci Emirates začala propagovat VR technologii, která zprostředkovává 360stupňový 3D pohled do kabinových prostor. Zákazníci si tak mohou prohlédnout své sedadlo pomocí 3D mapy ještě před odbavením nebo si ho vybrat při rezervaci své letenky. Tato technologie je plně kompatibilní se všemi zařízeními bez nutnosti použít další externí aplikace nebo moduly.

Minulý rok Emirates jako první aerolinka spustila svou vlastní VR aplikaci v obchodě Oculus, která zákazníkům zprostředkovává naprosto přesnou zkušenost z kabinových interiérů  v letounech A380 a Boeing 777-300ER Gamechanger. Zákazníci si mohou například vyzvednout objednávku z palubního salónku, spustit vodu ve sprchových lázních, anebo zavřít za sebou dveře u soukromých apartmánů. Mohou dokonce i prozkoumat kokpit.

Během světové výstavy Expo 2020 mezi nejoblíbenější atrakce pavilonu Emirates patřila VR technologie zprostředkující pohled do budoucích kabinových interiérů.

Zaujal vás článek? Sdílejte jej přátelům: