V Creative Dock díky využití umělé inteligence zvýšili efektivitu IT oddělení o třetinu
Společnost Creative Dock, specializující se na rozvoj firem a technologických projektů, nedávno dosáhla impozantního úspěchu v oblasti zvyšování efektivity svých týmů. Interní testování umělé inteligence (AI) ukázalo, že využití této technologie vedlo k nárůstu efektivity IT oddělení o značných 30 %, zatímco práce grafiků se zefektivnila o 40 % a tvorba obsahu a copywriting dokonce zrychlila třikrát. O této inovaci hovoří s nadšením generální ředitelka Creative Dock, Gabriela Teissing.
AI jako klíčový prvek interních procesů a týmové spolupráce
Kreativní vývojová firma Creative Dock si klade za cíl inovovat firemní prostředí a procesy. K tomu využívá umělou inteligenci nejen jako podporu interních operací, ale také pro vytváření zákaznických řešení na míru. Společnost nejen vyvíjí vlastní AI nástroje, ale také testuje možnosti, jak tyto nástroje efektivně využít pro své klienty.
Zásadním zjištěním, které vyplývá z praxe, je, že umělá inteligence má stále větší místo ve všech oblastech společnosti. Od generování popisů pracovních pozic, přes podporu grafického designu, až po spolupráci na vývoji nových aplikací a kódu. V neposlední řadě pak AI přináší neocenitelnou podporu při kreativním procesu.
Význam transformace s AI
Gabriela Teissing zdůrazňuje, že nejzásadnějším poznatkem je to, že transformace prostřednictvím umělé inteligence má pozitivní dopad na celou firmu. Tato změna nejen posiluje společnost, ale může přinést významné výsledky již od samého začátku implementace.
Generální ředitelka Creative Dock, Gabriela Teissing
Dalším směrem, kterým Creative Dock míří, je posunout využití umělé inteligence ve prospěch klientů. Společnost se zaměřuje na různá odvětví, jako je bankovnictví, pojišťovnictví, FMCG a cestovní ruch. Cílem je implementovat AI pro optimalizaci interních a externích procesů. Díky automatizaci dokumentů, efektivním doporučováním produktů a vylepšováním zkušeností klientů dosahuje umělá inteligence vynikajících výsledků.
Umělá inteligence nejen snižuje zátěž rutinních úkolů, ale otevírá také nové možnosti pro prodej a inspiruje k rozvoji nových produktů a služeb. Zároveň podporuje neustálý růst a rozvoj zaměstnanců, kteří mohou svou kreativitu a inovace zaměřit na klíčové úkoly a projekty.