
Firmy si mohou otestovat, jak moc myslí na zákazníky ve srovnání s konkurencí
Manažeři a marketingoví specialisté si mohou ověřit v bezplatném online testu CX Fit Score, jak moc jejich firma vychází vstříc potřebám zákazníků. Po vyplnění dostanou výsledek včetně srovnání s konkurencí v oboru. Novinku představila největší marketingová agentura v ČR Wunderman Thompson.
Nový nástroj CX Fit Score měří připravenost firmy v disciplíně Customer Experience. „Pozitivní zákaznická zkušenost je pro získání i udržení zákazníků často důležitější než cena,“ říká Kateřina Doležalová, CX Director v agentuře Wunderman Thompson.
Součástí testu CX Fit Score je 16 otázek, na kterých spolupracovala také výzkumná agentura Kantar.
„Respondenti získají vhled, jak je jejich firma silná v oblastech, které mají největší dopad na Customer Experience: znalost zákazníků, prozákaznické chování, nástroje a procesy, firemní kultura a leadership,“ přibližuje Jan Ambrož, UX Director ve Wunderman Thompson.
CX test je dostupný na adrese cxfitscore.cz/cs/test