14. března 2022
Kategorie: Tipy a PR

Kateřina Hajná je novou posilou marketingového týmu pražského hotelu Marriott

Prague Marriott Hotel přivítal ve svém marketingovém týmu novou posilu. Je jí Kateřina Hajná, která na pozici marketingové manažerky nastupuje s bohatými zkušenostmi z oblasti hotelnictví. Dříve působila v řadě předních pražských hotelů.

Hlavním úkolem Kateřiny Hajné v nové roli bude příprava, realizace a vyhodnocování marketingových aktivit hotelu, ale i nové restaurace The Artisan, hotelového baru a kavárny. Podílet se bude také na koordinaci nových marketingových strategií, zajišťovat komunikaci s externími dodavateli služeb a zodpovídat za tvorbu obsahu a správu sociálních sítí i digitálního marketingu hotelu.

Mám velkou radost, že se Kateřina stala součástí našeho dynamického týmu. Věřím, že její dlouholeté zkušenosti budou cenným přínosem pro posílení povědomí o našem hotelu i nové restauraci na domácím trhu,“ uvedl Štěpán Malý, obchodní a marketingový ředitel pražského hotelu Marriott.

Před nástupem do Marriottu působila Kateřina Hajná v pražském Tower Park, a to v roli marketingové a PR manažerky, zkušenosti sbírala také v rámci jejího dřívějšího působení v hotelu Mama Shelter či v hotelu Augustine, kde se podílela na aktivitách z oblasti marketingu, komunikace a obchodu.

Zaujal vás článek? Sdílejte jej přátelům: