04. dubna 2022
Kategorie: Tipy a PR

Emirates uzavírá Expo 2020 v Dubaji: během 6 hvězdných měsíců jej navštívily miliony lidí z více než 120 destinací po celém světě

Letecká společnost Emirates uzavírá šest hvězdných měsíců na světové výstavě Expo 2020 v Dubaji. Do svého ultra-futuristického pavilonu přivítala stovky tisíc návštěvníků.  Emirates přináší shrnutí posledních 180 dnů, během kterých návštěvníkům svého pavilonu nabízela pohled do budoucnosti komerčního letectví v průběhu příštích padesáti let.

„Byl to neuvěřitelný zážitek. Co začalo to jako velký sen, se podařilo uskutečnit. Emirates byla partnerem světové výstavy již od začátku a jsme hrdí, že jsme mohli přispět k úspěchu této velkolepé akce. Dubaj má již tradičně pověst, že dělá vše větší a ještě lepší, což výborně vystihuje i Expo 2020. Díky rozsáhlé letecké síti a snadným spojením mezi jednotlivými destinacemi učinila Emirates z Dubaje světové místo pro setkávání cestovatelů z celého světa,“ uvedl Jeho Výsost šejk Ahmed bin Saeed Al Maktoum, předseda představenstva a generální ředitel Emirates Group.

Přeprava milionů pasažérů na Expo 2020 v Dubaji

Emirates, jakožto prémiový partner a oficiální aerolinka Expo 2020 v Dubaji, sehrála důležitou roli v přepravě návštěvníků této výstavy z celého světa. Za posledních šest měsíců společnost přepravila miliony pasažérů na Expo, a to z více než 120 destinací napříč šesti kontinenty.

Více než 40 letounů Emirates nesoucích speciální Expo livreje s označením „Buďte součástí kouzla“ létalo pravidelně napříč leteckou sítí, aby tak zvýšily povědomí o jedné z největších globálních akcí.

Emirates do reklamy a dalších propagačních kampaní k Expo 2020 investovala více než 100 mil. AED. Na otevření světové výstavy společnost spolupracovala se světoznámým hercem Chrisem Hemsworthym a zároveň se jí v průběhu výstavy podařilo upoutat masivní pozornost svými virálními kampaněmi, ve kterých stála letuška Emirates na samém vrcholku nejvyšší budovy světa – Burdž Chalífa. Expo 2020 se tak dostalo do popředí světové cestovatelské agendy.

Aerolinka také realizovala řadu různých iniciativ a četné produktové nabídky, včetně speciálních cestovatelských balíčků a doplňkových vstupů Expo Day pass pro všechny pasažéry Emirates, z nichž profitovalo více než milion zákazníků.

Návštěvníci Expo 2020 při svých nákupech vybírali z více než 20 000 dárkových předmětů Emirates

Od října minulého roku Emirates ve svém pavilonu přivítala významný počet návštěvníků. Obdivuhodné multi-senzorické instalace a četné vizuální zážitky umožnily návštěvníkům nahlédnout do budoucnosti komerčního letectví. Nejoblíbenějším digitálním zážitkem se stala VR souprava, díky níž návštěvníci mohli prozkoumat interiér budoucích kabinových prostor.

Limitované edice dárkových předmětů – např. model letadla A380 s Expo livrejí a nápisem „Buďte součástí kouzla“ nebo obrandovaná pouzdra na pasy – byly nejžádanějšími položkami návštěvníků pavilonu Emirates.

 „Propojujeme mysli, vytváříme budoucnost“

Za posledních šest měsíců Emirates ve svém pavilonu přivítala také řadu významných státních představitelů a zástupců obchodní sféry, jednalo se např. o Jeho Výsost šejka Mohammeda bin Rashida Al Maktouma, viceprezidenta, premiéra SAE a vládce Dubaje.

Aerolinka rovněž hostila světoznámé sportovce a celé delegace sportovních klubů – od AC Milan, Arsenal, Real Madrid, Lancashire Cricket, UAE Team Emirates, po Formuli 1 Grand Prix.

Společnost ve svém pavilonu během Festivalu literatury Emirates Airline pořádala také satelitní setkání pro všechny milovníky literatury, aby se tak mohli propojit se svými oblíbenými autory.

Souhrn těch nejlepších zážitků z Expo 2020 a pavilonu Emirates si můžete prohlédnout níže:

Zaujal vás článek? Sdílejte jej přátelům: