21. května 2024
Kategorie: Tipy a PR

Pumpa vstupuje na Ukrajinu: Online prodej a logistické partnerství s Nova Post

Společnost Pumpa, jeden z největších poskytovatelů čerpadel a souvisejícího vybavení v České republice, rozšiřuje svou působnost na východ. Po úspěšném proniknutí na slovenský trh v roce 2021 spustil v březnu 2024 online prodej svých produktů i na Ukrajině. Důležitým partnerem pro tuto expanzi se stává přední ukrajinská přepravní společnost Nova Post.

Důkladná příprava na ukrajinský trh

Pumpa se na vstup na ukrajinský trh zodpovědně připravovala po dobu několika měsíců. „Již loni jsme spustili webové stránky v ukrajinštině a zavedli servisní podporu v tomto jazyce,“ vysvětluje Markéta Šulcová, vedoucí marketingu společnosti Pumpa. „Máme naplánovanou kompletní logistiku a marketingovou strategii zaměřenou především na koncové uživatele. Spoléháme se i na šíření dobrého jména naší firmy stávajícími ukrajinskými zákazníky, kteří se o své pozitivní zkušenosti podělí se svým okolím.

Online prodej a distribuce s Nova Post

Na Ukrajině je od března 2024 spuštěn online prodej produktů Pumpy, zahrnující čerpadla, vodárny, armatury, kompletní vybavení a příslušenství pro zajištění dodávek vody. Distribuci objednávek na Ukrajinu bude zajišťovat Nova Post, jedna z největších ukrajinských logistických společností s působností po celé Evropě.

Nova Post: Partner v logistice i marketingu

Primárním úkolem Pumpy na Ukrajině bude vybudování povědomí o značce a logistický partner Nova Post v tomto ohledu hraje klíčovou roli. „Nova Post je lídrem v expresním doručování na Ukrajině s denním objemem až 1,5 milionu zásilek,“ zdůrazňuje Markéta Šulcová. „Společnost disponuje pohodlnou vícejazyčnou mobilní aplikací, kterou využívá více než 30 milionů zákazníků.

Nova Post navíc zavádí digitální nástroje, které usnadňují klientům využívání služeb. Zákazníci mohou sledovat cestu své zásilky v reálném čase, zjistit odesílatele, cílový obchod a přesný čas doručení.

Velký potenciál ukrajinského trhu

Od spolupráce si slibují obě strany velké zisky. Andrii Artemenko, generální ředitel společnosti Nova Post v ČR a SR, zdůrazňuje: „Navzdory probíhající válce je na ukrajinském spotřebitelském trhu stále 30 milionů potenciálních zákazníků. Podle analytické společnosti GfK se online nákupy v zahraničních obchodech u těchto zákazníků v roce 2022 oproti roku 2022 zvýšily o 40 %. Vzhledem k tomu, že služby naší společnosti využívá každý druhý Ukrajinec, věříme, že pro Pumpu budeme zárukou hladkého a rychlého vstupu na ukrajinský trh.“

Expanze Pumpy na Ukrajinu představuje ambiciózní krok s velkým potenciálem. Důkladná příprava, silné partnerství s Nova Post a slibný ukrajinský trh dávají naději na úspěšný vstup a budování silné pozice v tomto regionu.

Zaujal vás článek? Sdílejte jej přátelům: