Manifesto Market se dostal do finále prestižní zahraniční ceny
Jste-li z Prahy, jistě vaší pozornosti neunikl Manifesto Market. Jedná se moderní tržnici se stánky plnými dobrého a originálního jídla. Řada lidí je sice považuje za předraženou hloupost a raději si zajdou na poctivé jídlo do české restaurace, ale pro milovníky netradičních vůní a chutí je to skutečně místo, kde najdou uspokojení.
Spojení udržitelnosti i gastronomie
Pražský koncept Manifesto Market se navíc zařadil do finálového výběru mezinárodní ceny Internorga Future Award, kterou každoročně uděluje odborná porota gastronomickým projektům s vizí udržitelného rozvoje. To je pro Manifesto skutečně nesmírně cenná nominace. „Dostat se do užšího výběru je pro nás velkou ctí. Udržitelnost je pro nás klíčová, naším přístupem se snažíme motivovat i naše zákazníky,“ komentuje zakladatel konceptu Martin Barry.
Barry je newyorský architekt, který svou vizí proměňuje stará a nepoužívaná místa a dává jim nový život. Koncept už zvládl přitáhnout řadu zvučných investorských jmen. V první fázi projektu pomohla skupina Penta, na jejíchž pozemcích na Florenci Manifesto vyrostlo. Loni se koncept zabydlel na druhé straně Vltavy, stánky s občerstvením zaplnily nevyužívané parkoviště v sousedství Národního domu na Smíchově. Nominaci jim zajistil zejména elegantní design vytvořený z ekologicky udržitelných materiálů a napojený na 100procentně obnovitelnou energii.
Výsledky na veletrhu
K tomu všemu nový koncept využívá zanedbané a doposud nevyužívané prostory poblíž Masarykova nádraží a smíchovského Národního domu. Manifesto přitom již dříve zabodovalo v kategorii Companies – Gastronomy & Hotel Sector. Do užšího výběru vybrala Manifesto odborná porota, jíž předsedá německý ekolog a průkopník udržitelného přístupu ve stravovaní Johannes Daniel Dahm.
Výsledky se dozvíme a ceny budou uděleny během mezinárodního veletrhu pro hotely, restaurace, pekárny a cukrárny Internorga. Cílem této přehlídky je propagovat nejnovější gastronomické trendy, technologie a postupy nebo digitální inovace a každoročně se jí zúčastní na 1300 vystavovatelů a navštíví ho 95 tisíc lidí.
Zdroj / více info: manifestomarket.com.
Podobné příspěvky
Televizní reality show s investory konečně...
Nejvyšší metou pro soutěžící, kterých bude v každém dílu přibližně 7 až 8, je získání investice na svůj nápad
Kanadská společnost vyrábí své produkty ...
Po celém světě dnes najdete mnoho netradičních podnikatelských nápadů, které skvěle fungují. Takovým příkladem je i Loop Mission z
O Autorovi
Redakce BWay
Redaktoři a přispěvatelé magazínu Business Way připravují praktické rady a zajímavé články ze světa podnikání a financí. Pokud máte zajímavý článek, který byste chtěli zveřejnit v magazínu, můžete nás kontaktovat. Kontaktní formulář můžete využít i v případě zájmu o inzerci v magazínu.