21. září 2020
Kategorie: Marketing

Jak uspět se svým e-shopem? Bez propracované cenové strategie to nepůjde

Chcete-li dnes úspěšně prodávat svůj produkt nebo služby, nemusíte nutně investovat velké peníze do zřizovaní kamenné prodejny. Daleko výhodnější, rychlejší a efektivnější možností prodeje je internetové obchodování. E-shopy rostou v popularitě, lidé jim věří čím dál více a spotřebitele láká také vyšší nabídka a nízké ceny. Jenže i obchodování na internetu má svá pravidla a skutečně uspět můžete jen se správně zvolenou cenovou strategií.

Nástroje pro vytvoření cenové strategie

Marketingové strategie by rozhodně měly zvažovat i moderní cenové strategie pružně reagující na snižování a úpravy cen za zboží u konkurence. K tomu, aby bylo možné tyto změny v reálném čase sledovat, je nutné mít speciální programy. Ty umí hlídat částky za určené zboží nejen v tuzemských e-shopech, ale i v internetových prodejnách třeba po celé Evropě. Takoví roboti dokážou velice snadno zvýšit vaše reálné zisky až o desítky procent.

S nastavováním takového programu to ale není snadné, musí být ušit na míru vašemu e-shopu, vašim produktům a strategii obchodování. Každý e-shop má jinou cílovou skupinu, různé marketingové a propagační strategie, a i kvůli tomu vyžaduje vlastní plán. Na tyto činnosti se specializují odborníci, kteří vám během pár dnů nastaví analýzy, monitoring konkurence, reporty i webové rozhraní pro správu tak, aby to stoprocentně odpovídalo vašim potřebám.

Efektivní prodejní strategie

Jakmile navíc porozumíte fungování takového systému, budete si moci své cenové strategie určovat sami. Snadno budete mít díky webovému rozhraní přehled nad veškerými daty a děním na vašem trhu a ve vaší oblasti zájmu. Budete mít okamžitě přístupné informace o ziskovosti jednotlivých kategorií, konkrétním zboží, snadno také zjistíte důvody propady zisků, anebo si vyberete vhodné produkty pro propagaci. Můžete využívat i celou škálu dalších funkcí jako je funkce automatického výprodeje, nalezení maximální ziskovosti, vhodné nacenění produktu apod.

Zaujal vás článek? Sdílejte jej přátelům: