23. července 2021
Kategorie: Marketing

Jak pro vaše webové stránky získat návštěvnost?

V dnešním článku se podíváme na 2 velmi účinné způsoby, jak si na internetu zajistit funkční reklamu, a získat tak dlouhodobou návštěvnost.

Sociální sítě

Na sociálních sítích je široká škála možností, jak si zajistit reklamu zdarma.

Nejlepším způsobem je využít sílu virálního příspěvku. Jde o příspěvek, který na sociální síti zaujme širokou škálu lidí a zajistí, že se daný příspěvek bude sdílet. Nejprve je dobré se podívat na různé příklady virálních článků, které opravdu fungují. Potom zkuste zasadit takový virální koncept do vaší tématiky. Vymyslet virální příspěvek nemusí být zrovna lehké, ale určitě se to vyplatí.

Vytvořit virální příspěvek se také nemusí podařit na poprvé. Vždy je potřeba si z takového procesu odnést ponaučení a další příspěvek vytvořit trochu jinak. Po vytvoření příspěvku ho publikujte na vaší sociální síti. Podpořte ho co nejvíce možným sdílením na osobních profilech a různých stránkách. V případě úspěchu ho lidé začnou sdílet a vy získáte účinnou reklamu pro váš projekt.

Důležitá je vytrvalost

Dalším možným způsobem propagace na sociálních sítích je dlouhodobé sbírání fanoušků na vaší Facebookové stránce / skupině. Fanoušky můžete sbírat vícero způsoby. Dobře funguje, když jim za vstup na vaši stránku něco nabídnete. Může jít například o nějaké dodatečné informace, užitečný e-book, infografiku, slevy a podobně. Lidé na tyto informace navíc slyší velmi dobře, a jsou za ně ochotni se stát vaším fanouškem na sociální síti.

Rozesílání emailů

Rozesíláním emailů můžete získat zajímavou, ale zároveň velmi hodnotnou návštěvnost. Nejprve je ale potřeba získat databází ověřených kontaktů. Takovou databázi nedoporučujeme kupovat. Koupená databáze emailů je často neaktivní, nebo kontakty neudělili pro rozesílání souhlas. Daleko rozumnější je postupně sbírat svoje kontakty. Sbírat je můžete například na webových stránkách, sociálních sítích, na vaší produktové podpoře, nebo osobním kontaktem.

Důležité je, aby tohle sbírání kontaktů bylo aktivní. Obyčejné vystavení formuláře na vašich stránkách vám moc kontaktů nezíská. Vždy musíte za vložení emailového kontaktu něco nabídnout. Stejně jako u sociálních sítí může jít například o e-book, slevový kupón, nebo různé další zajímavé informace.

Zaujal vás článek? Sdílejte jej přátelům: