
Jak si vytvořit reklamu na Facebooku?
Reklamu na Facebooku si můžete vytvořit podle vlastních představ, vybrat si můžete mezi několika formáty. Můžete si založit firemní stránku a vytvářet pravidelné příspěvky, ty ale uvidí jen malé množství lidí. Mnohem lepší je vytvořit placenou reklamu.
Díky placené reklamě můžete oslovit během chvíle i dvě miliardy lidí
Placená reklama na Facebooku vám zajistí několik miliard lidí, které si reklamu mohou rozkliknout a nakoupit vaše služby nebo produkty. Lidé na Facebooku tráví denně skoro hodinu, stejně jako na Instagramu. Je to hodně času, abyste stihli své potenciální zákazníky oslovit. Reklamy na sociálních sítích zajistí, že oslovíte lidi podle jejich zájmů nebo podle toho, na jaké stránky chodí nejčastěji.
Reklamu na Facebooku si můžete nastavit, jak budete chtít a podle toho, na jaké lidi chcete cílit. Můžete si reklamu nastavit podle svých potřeb, ale jen jeden způsob patří mezi ty správné. Použijte Správce reklam, je to jediný správný postup, jak si správně reklamy na sociální síti Facebook nastavit, abyste brzy viděli výsledky vašeho úsilí.
Správce reklam je nástroj, ve kterém reklamy správně nastavíte a spravujete je
V tomto správci můžete vytvářet reklamní kampaně, vytvářet jejich vzhled, vyhodnocovat jejich úspěšnost nebo je testovat. A jak takovou reklamu vytvořit? Můžete si vytvořit reklamu ve Facebook Business Manager, který nabídne mnoho nástrojů nejen pro jejich správu, ale také vyhodnocení a cílení.
Facebook vám postupně poradí, jak si založit účet, kde budete svou firmu nebo produkty propagovat. Bude nutné přidat platební kartu, ze které budete reklamy platit. Důležité je nastavit i správné fakturační údaje. Zde si můžete nastavit také limity výdajů – pokud je překročíte, reklamy se přestanou zobrazovat. Proto je dobré si všechno důkladně naplánovat dopředu.