Studenti ČVUT vytvořili profesionální e-mailingovou kampaň pro drogerii
Studenti 3. ročníku oboru Marketing na Masarykově ústavu ČVUT se v rámci předmětu Online marketing pustili do netradičního úkolu. Společně s odborníky ze společností Mailkit a Etnetera Activate měli za úkol navrhnout a zrealizovat skutečnou e-mailingovou kampaň pro drogerii, zaměřenou na generaci Z a mileniály.
Kampaň šitá na míru
K dispozici měli studenti aktuální data o prodejích drogistického zboží a nákupním chování cílových generací. Na základě těchto dat se pak zaměřili na produkty pro alergiky a vytvořili jarní kampaň, která oslovila mladé zákazníky moderním a poutavým způsobem.
Hodnocení kampaně ze strany odborníků bylo velmi pozitivní. Studenti prokázali vysokou úroveň znalostí v oblasti online marketingu a dokázali je efektivně aplikovat v praxi. Zvláště oceňována byla propracovanost kampaně po stránce obsahové, grafické i copywritingu. Velmi užitečným nástrojem se pro studenty ukázala e-mailingová platforma Mailkit, která jim umožnila snadnou tvorbu a rozesílku kampaně s ohledem na minimalizaci spam skóre.
Spolupráce s Mailkit přináší studentům cenné zkušenosti
Spolupráce mezi ČVUT a Mailkit trvá již od roku 2022 a studenti tak mají jedinečnou možnost vyzkoušet si práci s profesionálními nástroji a získat cenné zkušenosti z praxe. Kromě workshopů a praktických úkolů nabízí Mailkit studentům i možnost absolvovat studentskou stáž.
Podle Tomáše Sadílka z Masarykova ústavu ČVUT si studenti spolupráci s Mailkit velmi cení. Oceňují vysokou míru interakce s odborníky a možnost vyzkoušet si práci na softwaru, který se běžně používá v praxi. Pro Mailkit je pak tato spolupráce přínosem v podobě talentů a inovativních nápadů studentů.