13.01.2020
Kategorie: Marketing

Kaufland vstoupil do nového roku s unikátní kampaní. Osloví vás skutečně osobně

Možná už jste si mohli povšimnout nové reklamní kampaně obchodního řetězce Kaufland. Ne že by zrovna zvláště vynikala svou originalitou nebo nápadem, ale přesto je mimořádně personalizovaná, což jí přeci jen dodává něco navíc a rozhodně stojí za zmínku. Nová kampaň nese název „Moje první volba“ a byla připravena ve spolupráci s reklamní agenturou Effectivity. Kampaň má nadále tvořit základní kostru komunikace značky po celý rok.

A jak tato kampaň konkrétně vypadá a co má v zákaznících vzbuzovat za emoce? „Naše zákazníky oslovujeme jejich křestním jménem a ke každému z nich přistupujeme osobně, neoslovujeme anonymní dav,“ naznačuje princip kampaně Renata Maierl, tisková mluvčí Kaufland ČR, který byl i za rok 2019 druhým nejsilnějším zadavatelem inzerce s hodnotou 1,7 miliardy korun.

Nejen pro Janu to nejlepší

Mohli jste si asi povšimnout, že prvním jménem kampaně je Jana. Celý reklamní spot se točí kolem Jany, jejích oblíbených výrobků a jejích důvodů, proč nakupuje právě v Kauflandu. Volba jména je zcela logická – pokud se podíváte na seznam nejčastějších českých jmen, Jana patří ke špici. Zároveň ale je toto jméno typické spíše pro ročníky 1990 a starší, což znamená, že velice trefně oslovuje právě cílovou skupinu. Kaufland disponuje nejširší nabídkou produktů a klade si za cíl uspokojit co možná nejširší spektrum zákazníků. Každý ze zákazníků má rád něco jiného a v Kauflandu si najde vždy to své.

Zapojení zaměstnanců

Další křestní jména budou ve vizuálních výstupech kampaně postupně přibývat. Při použití nejfrekventovanějších 30 jmen Kaufland jmenovitě osloví až 4,5 milionu zákazníků, což je rozhodně zajímavý nápad, který může zafungovat. Unikátní na kampani je i fakt, že všichni, kteří v reklamním spotu představují zaměstnance Kauflandu, jimi skutečně jsou. Podle Renaty Maierl to dokazuje, že se firmě stále více daří pozitivně propojovat zaměstnance se samotnou značkou. O castingy byl navíc velký zájem a zaměstnanci s velkým nadšením spoty připravovali.

Zaujal vás článek? Sdílejte jej přátelům: