5 tipů, díky kterým využijete LinkedIn na maximum
Profesní sociální síť LinkedIn je velmi oblíbená u zaměstnanců, ale také zaměstnavatelů nebo podnikatelů. Můžete se tímto způsobem velmi dobře prezentovat a užít síť jako svůj marketingový nástroj. Abyste to mohli udělat, musíte se řídit pár pravidly a využít principy, na kterých tento portál funguje. Dnes se podíváme na pět věcí, které musíte splnit pro dosažení nejlepších výsledků.
Headline a úspěchy
První, co všichni uvidí, je headline. Ten je hned pod jménem a většina lidí zde píše název své pozice. Nejlepší je zde zkombinovat název pozice, název firmy v jednoduché formě (bez typu společnosti), pět slov o tom, proč by si měli lidé pro spolupráci zvolit právě vás.
Klientům musíte napsat, abyste je získali. To je jasné. Nikdo k vám nepřijde sám. Před oslovením jim doporučte veřejné příspěvky, ve kterých figurujete a otázku na konci. Může to vypadat zvláštně, ale zvyšuje to úspěch o více než třetinu. Také na konci neuvádějte své jméno. Je v záhlaví chatu, takže ho stejně klient uvidí.
Nic nesdílejte a myslete na technickou stránku
LinkedIn vám umožňuje sbírat body za vše, co u něj vyplníte. U příspěvků, které se u vás zobrazují, je také tlačítko sdílet. Na to nikdy neklikejte. Algoritmus nebude vůbec rád a vám to může jedině uškodit. Nezapomeňte ale vše poctivě vyplnit. To se mu bude líbit hodně.
V současnosti jsou na LinkedIn populární ankety. Články a obsah skupin algoritmus nepreferuje. Základem je ale vždy text s videem nebo fotografií. Myslete na to, protože LinkedIn bude zobrazovat jen to, co se bude líbit jeho algoritmu. Nic jiného lidé neuvidí.
Obsah je králem i na LinkedIn
Víme, že se zde chcete prodat. Nikdy by to ale nemělo být patrné na první pohled. Snažte se předávat své zkušenosti, schopnosti a hodnoty. Publikovaný obsah musí pomáhat klientům, které chcete mít u sebe. Jakmile je budete nudit nebo se příliš okatě prodávat, nebude vás nikdo sledovat.