Jak na romantický večer? Pořiďte si svíčku s vůní vaší oblíbené KFC omáčky
Ve světě marketingu hraje velkou roli humor. Zákazníky zaujme chytře cílená kampaň, které nechybí vtip a nadsázka. Bylo to tak do jisté míry vždy, ale v dnešní době je ještě daleko těžší vytvořit univerzálně cílenou kampaň, která by připadala vtipná a zábavná skutečně každému. Marketingové týmy tedy rozhodně nemají snadnou práci.
Humor boduje
Že má smysl pro humor, potvrdil i fastfoodový řetězec KFC. Již nějakou dobu zásobuje trh poměrně bizarními nápady, které ale, zdá se, fungují. Po čepici vypadající jako kyblík kuřat, opalovacím krému a laku na nehty s vůní smaženého kuřete a surfu s portrétem ikonického Colonela Sanderse nabídl svým fanouškům další limitku, která bezpochyby pobaví a zaujme. Tentokrát si můžete pořídit svíčku s vůní jejich populární omáčky. Co takhle romantický večer provoněný vaším nejoblíbenějším jídlem? Zapomeňte na růže a jiné květiny, omáčka nabudí vaše smysly ještě lépe!
Bohužel pro nás, tento skvělý výrobek můžete získat pouze pokud se nacházíte na území Velké Británie nebo Irska. Stačilo se zaregistrovat na webových stránkách řetězce, sdělit zde své jméno a e-mailovou adresu a doufat v netradiční výhru. Fast food totiž již dříve skrze Twitter oznámil, že rozdá jen něco přes 200 kusů tohoto produktu.
Svíčky už tu byly
Možná vás to překvapí, ale vlastně to ze strany KFC není zas tak originální myšlenka. Novozélandská pobočka tohoto fastfoodu již před několika lety rozdávala svíčky pyšnící se vůní smaženého kuřete. Na sociálních sítích se o limitovaný počet kusů strhl velký zájem a během několika dnů byly zcela pryč. Loňské léto také pobočka KFC v Austrálii nabídla na svém e-shopu k prodeji netradiční zboží jako tepláky potištěné obrázky kuřecích nuget a hranolek nebo další bizarní oblečení, které jen tak někde neseženete. Po produktech se opět jen „zaprášilo“.