31. ledna 2020
Kategorie: Marketing

Budoucností marketingu je interaktivní reklama. Jak promění podnikání?

Reklama je pro obchod zcela nezbytná. Ví to všichni úspěšní podnikatelé, a proto se stále vyvíjí nové možnosti reklamy a propagace. Spotřebitelé očekávají od reklamy stále více – musí být informativní, zábavná, zapamatovatelná… a to vše za minimální čas. Interaktivní reklama znamená novou cestu k zákazníkovi.

Internetem to začíná

V odvětví interaktivní reklamy je mocným nástrojem internet, který lze používat k oboustranné komunikaci. Po internetové síti sdělíte všechny možné informace a návštěvníci webu na ně mohou okamžitě reagovat. První vlaštovkou interaktivní reklamy byly krátké reklamní spoty před videi – v českém prostředí například na internetové televizi Stream. Internet má vynikající možnosti a do playeru se mohou instalovat prvky, které diváka odkážou na další reklamní sdělení, jež může být umístěno kdekoliv na webu v klasickém obdélníčku nebo čtverečku.

Musí upoutat a přesvědčit

Velmi populární začíná být způsob 3D prezentace, kterou můžete zajímavě spojit s produktem. Představte si třeba, jak touto grafikou vymodelované auto je součástí krátkého děje a poté vjede na internetové stránky, kde vás přímo vyzve k prokliku na další informace. Tímto způsobem se lidé stávají doslova vtaženi do reklamy.

Interaktivní reklama by ale mohla mít místo i přímo na prodejnách. Pokud zná kupující nabídku zboží z webových stránek a zrovna si nemůže vzpomenout na zvolené zboží, mohou mu pomoci dotykové panely přímo na prodejně, které by mohly nabízet pomoc i průvodce nákupem. Podobně by se dalo pracovat i s tím, že prakticky každý dnes má mobilní telefon. Prostřednictvím něj by bylo například možné zasílat jednoduchá sdělení. Přímo před butikem by tak mohl dostat zprávu se slevovým kódem nebo speciální nabídkou. Interaktivní reklama je jednoduše budoucností marketingu. A čím dříve se o ni začnete zajímat, tím větší konkurenční výhodu si vybudujete.

Zaujal vás článek? Sdílejte jej přátelům: