Revolut a Kiwi.com se spojují v kampani na podporu cestování
Revolut, globální fintech aplikace s více než 18 miliony zákazníky po celém světě, se spojila v rámci společné iniciativy na podporu oživení cestování s travel tech společností Kiwi.com. Noví uživatelé Revolutu během ní získají cashback 500 korun na jejich další let s Kiwi.com a přístup do Revolut Premium na první tři měsíce.
Po startu ve Spojeném království, Irsku a Spojených státech na začátku února byla kampaň spuštěna i v České republice a na dalších evropských trzích – v Německu, Španělsku, Itálii, Francii, Rumunsku, Polsku, Slovensku, Maďarsku a Portugalsku.
„Obě společnosti, Revolut a Kiwi.com, jsou ve svých oblastech inovátory, což z nich dělá perfektní partnery. Je skvělé, když mohou dvě takové organizace přinést společné řešení, z nějž těží zákazník,“ okomentoval společnou iniciativu Golan Shaked, komerční ředitel Kiwi.com.
O Revolutu:
Revolut vytvořil globální finanční superaplikaci, která lidem pomáhá dostat ze svých peněz víc. V roce 2015 byl uveden ve Spojeném království, kde nabízel převod peněz a jejich směnu. Dnes produkty Revolutu používá přes 18 milionů zákazníků po celém světě a provedou přes 150 milionu transakcí za měsíc. Revolut svým zákazníkům, ať už v rámci osobních či byznysových účtů, pomáhá zlepšit jejich finanční zdraví, dává jim lepší kontrolu nad svými financemi a spojuje lidi po celém světě.
O Kiwi.com:
Kiwi.com je přední travel-tech společností se sídlem v České republice, která celosvětově zaměstnává více než tisíc lidí. Její unikátní algoritmus – virtuální propojování – umožňuje uživatelům kombinovat lety tradičních aerolinek a nízkonákladových leteckých společností v rámci jednoho itineráře. Společnost Kiwi.com každý den uskuteční přes 20 miliard kontrol cen, a pokryje tak 95 procent globální letové nabídky. Zákazníci mají díky Kiwi.com přístup k lepším cenám i trasám, které jiné vyhledávače nemohou nabídnout. Na Kiwi.com se denně odehraje přes 50 milionů vyhledávání a prodá se přes 25 tisíc jízdenek.