21. června 2021
Kategorie: Marketing

Naučte se své zákazníky zaujmout. Třeba vtipným videem

Doba, kdy hlavním marketingovým nástrojem byly celostránkové inzerce v předních denících nebo na velkých billboardech u dopravních tepen je dávno pryč. Tedy ne že by tyhle reklamní formáty byly úplně mrtvé, ale hodí se jen pro určitý typ firem. Malým a středním podnikům toho mnoho nepřinesou, tedy kromě obrovských nákladů. Tyto firmy ale naštěstí mají k dispozici celou řadu jiných nástrojů, jejichž výsledky lze navíc snadno měřit. Ano, máme na mysli různé formy online reklamních kampaní.

Blokovaná online reklama

Je ovšem třeba si uvědomit, že reklama na internetu je v prvé řadě všudypřítomná, a proto natolik otravná, aby si technicky zdatnější lidé nainstalovali do svých prohlížečů rozšíření, která reklamu blokují. Podle statistik počet takových uživatelů neustále roste a některé internetové prohlížeče už dnes dokonce reklamu blokují i v základním nastavení.

Pobavte své budoucí zákazníky

Proto je třeba, aby vaše reklama vaše potenciální zákazníky zaujala natolik, aby si sami dobrovolně chtěli vidět. V takovém případě je na vás pochopitelně jakýkoli nástroj na blokování reklamy krátký a vaše sdělení se ke svému publiku dostane. Říká se tomu virální marketing, tedy reklamní sdělení, které jednotliví lidé sami sdílejí, čímž se vám starají o publicitu. Navíc zadarmo, za zobrazování takové reklamy nikomu neplatíte.

Nebojte se videa

Nejsnazší způsob, jak takovou reklamu bez větší investice vytvořit, je natočit zábavné video. K tomu už dnes nepotřebujete žádné speciální vybavení, postačí vám chytrý telefon s trošku kvalitnějším fotoaparátem a notebook s programem na editaci videa. Některé takové programy jsou k dispozici dokonce zdarma, a tak k vytváření vlastních videí nebudete potřebovat žádnou počáteční investici. Neobejdete se však bez dobrého nápadu. Videa následně můžete publikovat například na:

  • Youtube
  • Facebooku
  • Instagramu
  • TikToku
Zaujal vás článek? Sdílejte jej přátelům: