21. února 2020
Kategorie: Zajímavosti

Kaufland neustále překvapuje. Nyní vypustil kampaň, ve které se svléká hruška

Kaufland se v letošním roce skutečně překonává. Nedávno představil svou novou osobně zaměřenou kampaň, kde své zákazníky oslovuje jménem, a nyní přichází s další zajímavou reklamou, která se však nebude vysílat na našem území. Do své marketingové komunikace tím přináší trochu humoru a nadsázky, což rozhodně není špatný nápad. Jejich nový televizní spot nese název „Ovoce lásky“.

Sexy hruška

Hlavní hrdinkou osmdesáti vteřinového klipu Fruits of Love in-house kreativní agentury Kauflandu natočeném ve stylu „food porn“ je svlékající se hruška. Znít to vtipně a je to přesně tak veselé, jak to zní. Jejímu striptýzu za zvuku songu Fever přihlížejí další kousky ovoce a zeleniny a pomalu dostávají se do varu. Rajče se začíná viditelně potit, kukuřice vystřeluje popcorn, paprika prožívá srdeční záchvat. No je jasné, že striptýz kolegyně hrušky nenechává nikoho v klidu. Celý spot graduje ve skupinové šťavnaté explozi a končí jediným slovním sdělením, že řetězec má v sortimentu více než 400 druhů ovoce a zeleniny. Zajímavý nápad, nemyslíte? Rozhodně dost netradiční na to, aby přitáhl pozornost a minimálně vyvolal diskusi. Což je koneckonců něco, co každý obchodní řetězec chce. A rozhodně je na místě ocenit snahu podat reklamu na něco tak obyčejného kreativně a bez obligátního důrazu na zdravý životní styl a podobná témata.

Zelenina jako erotický model

Spojit sex se zeleninou a ovocem v minulosti zlákalo již několik tvůrců, naposledy loni značku Bonduelle. Daleko odvážnějším příkladem je však dánská osvětová kampaň, na níž jsou zachyceny postavy ze zeleniny při milostném aktu. V té době vyvolala kampaň poměrně rozhořčené ohlasy, jelikož scény byly natolik explicitní, že se nepovažovalo za vhodné, aby je sledovaly například děti.

Jedinou nevýhodou je, že do Česka tento spot nedoputuje, a vy si jej můžete prohlédnout pouze na Youtube nebo zahraniční televizi. Současná komunikace se tak v Česku i nadále bude opírat o nový věrnostní program Kaufland Card, který společnost spustila v první polovině února, a o „osobní“ kampaň od agentury Effectivity.

Zaujal vás článek? Sdílejte jej přátelům: