24. srpna 2020
Kategorie: Technologie

Market Finder od Googlu vám pomůže s expanzí do zahraničí

Inovace ve způsobech práce je nutnost pro každou firmu, která chce držet krok s dobou. A IT společnosti se v posledních letech předhánějí v tom, která nabídne lepší produkt pro usnadnění práce. Startupy a malé firmy například mohou bezplatně využívat hned několik nástrojů od Google.

Velice známé a oblíbené jsou Google Trends, Moje firma na Googlu a Chytré kampaně Google Ads. Pokud má ale nějaká firma zájem najít si klientelu i na mezinárodním poli, bude se jí velmi dobře hodit novinka Market Finder. O co jde a jak vám to může v podnikání pomoci?

Kde se dá využít?

Tato služba byla poprvé uvedena na trh již v roce 2017, ale až nyní se dostává i k nám. Doposud funguje ve Velké Británii, Francii, Německu, Irsku, Itálii, Španělsku, Portugalsku, Rakousku a Švýcarsku, dále také ve střední a východní Evropě (Maďarsku, Polsku, Česku, Rusku, a Rumunsku) a nechybí samozřejmě ani v severní Evropě (Nizozemí, Švédsku, Dánsku, Belgii, Norsku). Tento nástroj umí zpracovávat data ze všech významných globálních regionů.

K čemu poslouží?

Právě majitelé malých a středních firem nebo začínající podnikatelů si většinou velmi rychle vytvoří povědomí o zákaznících ve svém místě podnikání. Problém ale nastává, když se začne hovořit o expanzi. Cizí trhy neznají a často je nedokážou ani efektivně hledat. V tom jim nový nástroj může hodně pomoci.

Jedná se o platformu, která je firmám k dispozici zdarma, a přitom je snadno a intuitivně provede všemi kroky při exportu zboží a služeb. V interaktivním prostředí služby Market Finder si můžete snadno vytvořit seznam potenciálních nových trhů. Na základě toto pak získáte přesnější informace o daných zemích. Může jít například o data o vyhledávání produktů vašeho oboru nebo o popularitě tržních trendů. Snadno si tak zabezpečíte cenný náskok při vytváření mezinárodní marketingové strategie. Služba vám pomůže i se získáním poznatků nutných k běžnému provozu – jde například o péčí o zákazníky, platby nebo právní úpravu a obchodování na daných trzích.

Zaujal vás článek? Sdílejte jej přátelům: